ari ni dh 2 ari kmi xcntact...seday gak, tp apakan daya..:( aku xtaw ape slh aku..kali ni je aku xdpt nk tlg, trus nk jd prob..confius gak aku dibuatnya...tp xpe la, sbb bg aku xde insan di atas muka bumi ni yg PERFECT...!!!
Selama beberapa hari ni kmi xcntact, aku sentiasa mendoakan yg terbek buatnya...aku taw myb kmi perlu masa...aku xleh tipu diri aku, sbb aku tetap MERINDUINYA...huk3..hmmmm...:-( ssh bile bermain dgn perasaan ni...mcm2 rasa..!!!
Thursday, May 13, 2010
Subscribe to:
Comments (Atom)

